صمغ عربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر مرحله 3 بیماری کلیه است که توسط گلومرولونفریتصمغ عربی برای درمان بیماری کلیه پلی کیستیک مفید است

صمغ عربی مفید برای درمان پلی کیستیک آدامس بیماری های کلیه عربی، نیز نامیده می شود اقاقیا آدامس، معمولا در زمینه عربی استفاده می شود، و برای درمان بسیاری از اختلالات استفاده شده است. بیماری کلیه پلی کیستیک (PKD) یک اختلال ژنتیکی است. صمغ عربی می تواند کمک به درمان PKD؟

چه برای بیماران مبتلا به PKD خطرناک است؟

بیماری کلیه پلی کیستیک باعث کیست های متعدد کلیه معمولا در هر دو کلیه را توسعه دهد. اگر این کیست های کلیوی کوچک هستند، آنها می خواهند نه به علت مشکلات جدی به کلیه ها و همچنین سلامت کلی. با این حال، با گسترش کیست های کلیوی، جایگزین بافت تابع ذاتی کلیه به تدریج. در طی این پیشرفت، تعدادی از نشانه ها و عوارض مانند فشار خون بالا، درد پشت، عفونت های دستگاه ادراری، هماچوری، پروتئینوری، و به همین ترتیب به نظر می رسد.

از تجزیه و تحلیل بالا، ما می دانیم کیست متسع کلیه هستند خطرناک ترین برای بیماران مبتلا به PKD عامل. علاوه بر این، نشانه ها و عوارض PKD نیز خطرناک هستند زیرا آنها می توانند به شرط سلامت بیماران با سهولت را بدتر کند.

چگونه آدامس درمان عربی کار PKD؟

شما می توانید کمک به بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به PKD و کاهش سرعت پیشرفت این بیماری ارثی از چند جنبه. آن ها هستند:

کلیرانس کراتینین -Increase برای تحریک کلیه ها خارج کردن مواد زائدی بیشتر و سموم

-Reduce فسفر غلظت، اوره، سدیم، و غیره

فشار خون بالا کاهش یافته است، که نشانه خطرناک از بیماری کلیه پلی کیستیک

-Help پیشگیری و درمان عفونت ها و بیماری های التهابی

همه این مزایا برای بیماران مبتلا به PKD مفید هستند. با این حال، آنها می توانند ریشه PKD درمان نیست، چرا که آنها قادر به کاهش کیست های کلیوی و سلولهای کلیه تعمیر آسیب. به نظر از این، صمغ عربی باید در رابطه با درمان های دیگر است که می تواند کمک به جبران معایب این ماده استفاده می شود. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به کاهش کیست های کلیوی و بازسازی ساختار فیلتر کلیه موثر است.

برای درمان PKD شما و جلوگیری از به طور موثر نارسایی کلیه، شما می توانید بیماری توضیحات خود را بعد ترک. سپس، کارشناسان کلیه در اینجا می توانید برخی از مشاوره رایگان.





:: بازدید از این مطلب : 1052
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: